Millioner til teams i hjemmeplejen
Det her er en god nyhed, som vi i INKU er glade for at dele med jer, med håb om, at vi i fremtiden ser et stærkt fokus på udvikling, over hele landet.
Socialstyrelsen har nemlig tildelt Favrskov Kommune 9,1 millioner kroner fra en landsdækkende pulje til at etablere faste teams i hjemmeplejen og hjemmesygeplejen med fokus på større kontinuitet i plejen for den enkelte borger.
