Teamet bag

Sanne

Administrerende direktør / Partner

Sanne Haaning

Kontakt: sh@inku.dk

Om Sanne

Sanne har arbejdet i 13 år med kompetenceudvikling af mennesker og organisationer i private og offentlige virksomheder. Hun motiveres i høj grad af at se de skridt der tages imod en bedre hverdag, som skaber større trivsel og arbejdsglæde, samtidig med at have fokus på optimering og effektivisering.

Sanne er uddannet inden for ledelse og har en bred vifte af psykologiske uddannelser og kurser bag sig, så hun er i stand til at forstå det hele menneske.

Anette

HR & udvikling / Partner

Anette Raaby

Kontakt: ar@inku.dk

Om Anette

Anette er en ildsjæl indenfor udvikling af mennesker og organisationer – og har de seneste 20 år arbejdet for private og offentlige virksomheder. Hendes motivation tager afsæt i at skabe trivsel og mental sundhed samt at få fat i årsagerne fremfor kun at symptombehandle. Hun har de seneste 16 år arbejdet med kompetenceopbygning af mennesker og organisationer, og er optaget af at stille spørgsmål, der virkelig flytter. Anette har udviklet et stresskoncept der tager afsæt i både individ og organisation.  

Anette er uddannet voksenunderviser, psykoterapeut, konfliktmægler samt har en master i systemiske dynamikker i organisationer. Anette er den danske oversætter af bogen ”Spørgsmål der flytter” skrevet af hollandske Siets Bakker. 

 

Jes

Bestyrelsesformand / Partner

Jes Lund

Kontakt: jl@inku.dk

Om Jes

Jes har i over 25 år beskæftiget sig med salg og service. For ham har det relations skabende salg været en stor del af hverdagen. Gennem god kundepleje, service og loyalitet er han en pålidelig samarbejdspartner i alle henseender.

Jes har de seneste 10 år opbygget en solid erfaring indenfor privat hjemmepleje og hermed erhvervet sig et godt kendskab til området. Han er god til at sætte sig i andres sted og medvirke til at finde de gode løsninger.

Anni

Teamleder

Anni B. Søndergaard

Kontakt: abs@inku.dk

Om Anni

Anni brænder for at kombinere ledelse og pædagogik for at fremme udvikling, samskabelse og livslang læring. Hun drives af projekter, der gør en reel forskel for både ledelse, sundhedspersonale og borgere. Anni har mere end 20 års erfaring i sundhedssektoren som underviser, projektleder og leder. Anni har planlagt og implementeret kompetenceudviklingsforløb inden for demens, rehabilitering og velfærdsteknologi samt ledet Erasmus+ projekter og samarbejdet med både interne og eksterne aktører. Hun har solid erfaring med strategisk ledelse og kvalitetsudvikling i kommunale sundhedsforvaltninger.

Anni er uddannet ergoterapeut med en kandidatgrad i ergoterapi, specialiseret i projekt- og forandringsledelse. Derudover har hun en erhvervspædagogisk diplomuddannelse, uddannelse som velfærdsteknologi-konsulent og flere kurser inden for ledelse, arbejdsmiljø og supervision.

Lise Lotte

Salgskonsulent

Lise Lotte Bidstrup

Kontakt: llb@inku.dk

Om Lise Lotte

Lise Lotte har mange års erfaring med salg og ledelse samt med personlig udvikling af mennesker på vej i job.
Den brede erfaring vil Lise Lotte bruge i sit daglige arbejde med at sikre INKUs kunder gode udviklingsforløb ved blandt andet deltagelse på vores KAMPUS-forløb.
Hun trives med at have mange bolde i luften og det er vigtigt for hende, at de fælles indsatser i teamet giver mening og værdi for både kunder, kursusdeltagere og INKU.

Lise Lotte er uddannet indenfor salg og er NLP certificeret.

Pia

Projektkoordinator 

Pia H. Jensen

Kontakt: phj@inku.dk

Om Pia

Pia har arbejdet med administration, koordinering, salg og service i den private sektor og i uddannelsessektoren i over 25 år. Hun motiveres af have mange bolde i luften og samtidig yde en god og mærkbar service, der har værdi og gør en forskel for kunder og kolleger.

Pia er INKU’s Projektkoordinator, som med et smil og godt humør tager sig af vores administrative og projektkoordinerende opgaver.

 

Ann-Britt

Administrativ medarbejder

Ann-Britt Gissel

Kontakt: adm@inku.dk

Om Ann-Britt

Ann-Britt har en baggrund inden for administration og har flere års kendskab til sundhedssektoren som SOSU- assistent. Hun motiveres af at hjælpe, levere en god service og at gøre en forskel for kunderne.

Ann-Britt servicerer kunder, kollegaer og samarbejdspartnere med et smil og godt humør, og er ansvarlig for de administrative og praktiske opgaver i dagligdagen.